Grattis & Shopping

Igår var jag, Julia, Mor, Far, Martin, Cathrine och Erik i Umeå för att shoppa. Jag och Julia gick för oss själva den mesta delen, och oh-boy vad jag älskar rea. Jag köpte en massa kläder på rean förutom två plagg som var en basebolljacka från Gina Tricot (Det enda jag köpte från Gina) och sedan en stor, mysig och rosa stickad tröja.
Jag köpte nio plagg, så nu känns det som att man inte kan shoppa mer för det här året... eller?

Jag var även fylletaxi igår till mormor, morfar, Bert och Anita som var fulla och glada efter en fest med deras kompisar. Det var spännande att sitta och köra med fars mobil som gps. Fan vad jag hatar gps:er. Typ fem meter innan man ska svänga vänster säger gps:en: "Sväng vänster". Eh jaha?

Idag är det Sofie's födelsedag, och ville skriva några rader till henne.
Vi har inte träffats på tre veckor och två dagar vilket suger för jag saknar henne übermycket. Men vi har snackat i telefon iallafall två gånger vilket har varit skönt. Det är skönt att höra en känd skånings röst efter en massa veckor med norrlänningar, jo men visst - ord och schjupp ljud.
Ett stort grattis till dig gumman, och vi ses när jag kommer hem.





Kommentarer
Postat av: Sofie

Awww tack så mycket vännen! Jag saknar dig med, massor, så det ska bli sjukt nice när du äntligen kommer hem igen<3



Och lätt att vi ska shoppa ännu mera kläder än du köpte i Umeå när du kommer hem och vi åker till Ullared! :D <3



Och gillar bilden, haha ;D

2010-07-18 @ 16:16:23
URL: http://sofiestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0