Hemlängtan

Jag har varit här uppe i stugan nu i två veckor plus en dag. Och jag börjar känna hemlängtan just nu, faktiskt. Jag vill hem, umgås med alla kompisar innan man börjar på högskolan som jag faktiskt kom in på. Det känns som att det blir så lite tid att göra så mycket som man vill nu innan allvaret börjar igen.
Jag ska försöka tjata på mina föräldrar, men mina kusiner och deras föräldrar åker hem någon gång nästa vecka vilket hade varit helt perfekt för mig! Ska se om man kanske kan flörta till sig en plats i deras bil, även fast det blir lite trångt.




En mysig bild från sköna Norrland

Kommentarer
Postat av: SaraRaraUnderbara

Jag saknar deej min plutt väldigt mkt :(( <333

2010-07-15 @ 20:01:35
Postat av: Sofie

Jaaaa, kom hem till oss nu darling :D <3

2010-07-17 @ 12:17:04
URL: http://sofiestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0