Sluttampen

Nu känns det verkligen tomt här i stugan. Ida, Erik, Cathrine och Kenneth åkte hem igår och nu är vi bara sex personer kvar här. Men hey, vet ni vad... på lördag är det min tur. Då blir det att sitta i en bil 80 mil till Stockholm för att sedan bo på hotell där. På söndagen kommer vi hem någongång på seneftermiddagen skulle jag väl tro.

Imorgon börjar en festival som heter Trästock i Skellefteå som ligger åtta mil härifrån. Julia ska dit och jag är supersugen på att också följa med. Den är gratis faktiskt, och det enda som kostar är campingen. Vi får väl se hur det blir, för jag hatar ju att ligga i tält. Ska flörta med Ludvig en smula och locka dit honom för att se Sonic Syndicate. Jag vet att han har dem på sin iPod, men själv hatar jag dem.




En snygg vimmelbild på Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0