Sun, Sun and Sun

Sitter ute på bron nu med parasollet uppe för att kunna se vad jag skriver på datorn. Idag är det riktigt nice väder, vilket det var igår också. Igår låg jag och Julia och pressade nästan hela dagen vilken resulterade till att jag brände mig rejält. Auch, det gör ont! Idag är brännan mindre men har ändå hunnit sola lite rygg idag eftersom den är vitare än vad jag är framifrån. Jag har nästan också precis kommit hem från Andra Varvet som är som en second hand bod med en massa möbler, filmer, mattor, lampor ja allt! Jag, Julia, Erik och Martin var där och köpte glass och sedan gick ner till hamnen för att ta kort och äta upp glassen.

Det jobbas för fullt här på skäret då vi gör en ny sovstuga i vår bod.. så mor, far, morbror, moster och mofar jobbar flitigt varje dag.

Jag skulle bara skriva några rader här, och glöm inte att ni får smsa och ringa hur mycket ni än vill.




En härlig sommarbild på Ash.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0