Äventyret börjar...

...idag! Först ska allt det sista packas, men om jag skulle glömma något så är det inte hela världen. Mor och far kommer upp på lördag så då kan de ta med sig de saker som jag har glömt eller inte får plats med.

Först idag ska jag in till stan för att träffa Elias en sista gång. Haha det låter precis som om jag ska dö eller något. Efter det ska saker inhandlas som mat, balsam intimprodukter som kan vara bra att ha.
Kvart i tre ska jag och far hämta Ida och efter det kör vi till Hässleholm där tåget avgår 15.57.

Sen vet jag inte mycket mer om vad som kommer hända mer än att det blir tågbyte i Stockholm någon gång mellan sju och nio, och sedan är vi framma halv sju på morgonen i Umeå på tisdag där mormor och morfar hämtar oss.

Vill bara säga hejdå till alla och en massa pussar till er närmsta, ni vet vilka ni är. Ni får supergärna smsa och ringa hur mycket ni vill, så känn er inte rädda för att störa. Svarar jag inte, så prova igen inom en halvtimme, jag kanske är och badar eller duschar då.

Pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0