Inception

Jag hade tänkt att jag skulle se Inception för länge sedan på bio, men så har det inte blivit tyvärr. Jag började att se filmen i söndags men tittade bara i knappt en halvtimme för jag tyckte den var himla komplicerad.

Ja det är den, det är mycket att ta in och kunna förstå. Men ju längre in man kommer i filmen desto mer förstår man, även fast där är lite små luckor här och var som man känner att man inte hängde med alls. Jag tror att man måste se filmen mer än en gång för att förstå den riktigt på djupet.

Men jävligt bra var den iallafall. Snyggt folk att titta på iallafall, och njae jag menar faktiskt inte Leonardo utan faktiskt hans kollega i filmen Joseph Gordon-Levitt. Det är så min stil!
Det är riktigt bra effekter i filmen, snygga scener med framförallt coola och genomtänkta scener.

Jag rekommenderar Inception starkt för jag vet att man inte kommer bli besviken. Jag gav den en andra chans för jag hade hört att folk tyckte att den var en halleluljah-film, och det var den verkligen. Mitt betyg av fem möjliga J är:





Fem J är ett riktigt bra betyg, ellerhur.. och självklart för att filmen var grymt bra vill jag lägga upp en bild på snyggingen Joseph Gordon-Levitt.



Kommentarer
Postat av: guevacci

Hellu, haft en bra dga? ;)

2010-11-25 @ 20:57:26
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: SaraRara

HAHAH! Usch Jea det var ingen läckerbit inte xD

2010-11-25 @ 22:37:10
URL: http://sarararaunderbara.blogg.se/
Postat av: ROBINA ^^

heh okej :') jo samma här (igår) :D haft rn bra start idag då? =D

2010-11-26 @ 14:34:04
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0