My Second God

Jag har två Gudar. Den som ligger på första plats är Matthew Bellamy, sångare i Muse. Jävla geni är han. Men min andra Gud måste ändå vara Russel Brand. Han kanske inte är så himla känd i era ögon, men han har varit med i lite filmer, bland annat i Bedtime Stories, och sedan har han varit "programledare" för VMA och så vidare.

Russel är så jädra skön tycker jag. Lugn på ett coolt sätt, sen är han väldigt komisk och får mig att skratta. Älskar hans accent också btw. Men jag är som sagt väldigt svag för britter (host, Robert Pattinson, Gerard Butler, host. Russel är så jädra galen också, vilket jag älskar med honom. Han är som en manlig Lady Gaga. Ett plus är också att han är gift, om jag nu inte minns fel med sockersöta Katy Perry. Om ni vill se honom som mest galen och ändå se en jädrigt bra film är Get him to the greek. En väldigt underhållande film!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0