Ni vet hur det känns...

... när man sitter och råpluggar för något, och då inte riktigt vet vad som skall komma på det stora provet eller i mitt fall den stora läskiga tentan på fredag. Just nu är det bara tre saker som finns i mitt huvud och det är: Orlenius, Dewey, Carlgren & Marton, Orlenius, Dewey, Carlgren & Marton och Orlenius, Dewey, Carlgren & Marton.
Kul va?
- Nej.

Fan vad skönt det ska bli när denna tentan är över. Men då kommer väl ångesten fram.
- Tänk så klarar jag inte det!?
- Fan vad svårt det var, jag skulle pluggat mer!
- Varför började jag inte att plugga tre veckor innan tentan?

Ja, de frågorna kommer att sitta i mitt huvud tills man antingen får svaret "Grattis du är godkänd" eller "Fan vad du är sämst, du får komma tillbaka den dära lördagen och göra om det, sucker".

Kommentarer
Postat av: SaraRara

Hahahaha lilla hjärtat då :) Det kommer säkert att gå jätte bra :) Jag kommer att hålla tummarna för deeej på Fredag :) <3<3

2010-10-13 @ 22:24:18
URL: http://sarararaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0