Afterlife With Alice

Kände att jag ville gå på bio idag för att se Resident Evil Afterlife, och så blev det. André, Tess, Macke, Jerry och Tobbe hängde också på för att joina mig. Jag var dock inte beredd på att filmen visades i 3D, och jag har aldrig sett en 3D film på bio förut, så det var jävligt fräckt.

Inte nog med att filmen var typ bäst i hela universum utan 3D-effekterna gjorde allt så mycket coolare också.
Milla Jovovich var supersnygg i sin nystylade Alice karaktär, och som vi vet gör Alice oss aldrig besviken med sina akrobatiska förmågor och hanteringen av vapen.

En film som jag kan rekommendera till alla, och för att tänka steget längre så passar musiken i superbra till alla scener. Genomtänkt, ja det gillar vi.
Har redan lagt upp öppningslåten av filmen i inlägget nedanför och om ni går in på youtube kan ni säkerligen se de första minuterna av filmen, som är så jädra fräcka. Ett big love på Resident Evil.

Mitt betyg för filmen är:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0