Ett Eget Liv

Apartment number one:

Satt på blocket och tittade rundor lite, och gick sedan över till lägenheter. Där finns en massa lägenheter för hur fina priser som helst. En som jag fastnade för riktigt mycket var en 4:a för 3867 kr i månaden. Hallå det är typ det man får betala för en 1:a nuförtiden. Fasen vad jag vill flytta hemifrån nu! Lägenheten låg på vilan, alltså väldigt nära långebro, men tyvärr fanns det bara en bild som man kunde se hur lägenheten såg ut och det var på vardagsrummet.

Apartment number two:

Hittade sedan även en lägenhet nära näsby, en 3:a som kostar 2950 kr i månaden. Helt galna priser. Sen vet jag inte om det ingår någonting i de priserna, gör det säkerligen inte. Men ändå jävligt bra priser. Det gäller väl bara att snåla isåfall på vatten, el och så vidare. Det kan man leva med. Man får tända stearinljus istället.

Apartment number three:

Hittade även en galet snygg 2:a tror jag det är så är hur mysig som helst. 1600 kr går den på i månaden.




Köket på lägenhet nummer två!





Köket på lägenhet nummer tre





Vardagsrum på lägenhet nummer 3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh my god vilka bra priser!!! :O Sjutk snygga oxå! <3

2010-09-27 @ 01:10:23
URL: http://sofiestrandberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Känner igen känslan av att vilja flytta hemifrån. Att få ha sitt eget där man kan låta sin själ bo tillsammans med en. Tycker verkligen att du ska ta en chans vännen! Skulder efter ett studielån kan verkligen vara värt de om du uppfyller ett så stort mål. Framtiden ligger framför dina fötter, vandra in i den vännen <3

2010-09-27 @ 22:56:53
URL: http://evelajnakarlsson.blogspot.com
Postat av: Mindy

Tror att en tvåa hade räckt om du skulle bo själv. Jag och Joel har en tvåa här uppe i Växjö och det räcker gott och väl till oss:P

2010-09-29 @ 20:47:27
URL: http://joinmycircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0