Galet Liv

Jag har börjat fundera på mitt liv ganska mycket. Det har hänt så mycket sedan sommarlovet började. Just nu, eller som det faktiskt har kännts typ hela sommaren har livet varit som ett The Hills avsnitt. Intriger, snack bakom folks ryggar, svek och bara fullständigt kaos.

Men antagligen så är det verkliga livet såhär, och man kan inget göra åt det. Men när man verkligen tänker efter så känner man sig, eller iallafall jag känner mig som Kristin Cavallari från The Hills. Mina närmsta skulle kunna vara Audrina, Holly, Stephanie och Lo. Vi sitter och snackar om "the 911" (det senaste) och det blir väldigt diskussioner.

För den personen som läser detta och inte fattar alls vad jag menar, så titta på ett avsnitt av The Hills och känn efter själva. Jag vill också säga det att det som jag har sagt står jag för till 110%. Ärlighet varar alltid längst!


Supersnygga Kristin Cavallari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0