Peace & Love

Idag fick jag ett förfrågande av Julia min stuggranne om jag eventuellt ville följa med till Peace & Love med hennes kompisar. Först tänkte jag, njae usch.. jag hatar ju att ligga i tält och folk är fulla överallt och det är snuskigt vart man än går, och så ska man vara där i 5 dagar.

Men sedan när jag såg vilka artister som ska dit så kände jag, nej jag måste dit. 30 Seconds to Mars, Mando Diao, Kings of Leon och The Ark är bara några som ska dit. Förr när man har tittat på vilka artister som ska till de olika festivalerna så har det varit typ två stycken som man kanske har velat se. Nu så är det typ 8-10 stycken man vill se. Det som är synd är ju att det är i Borlänge.. i Dalarna där jag förövrigt har varit en gång och tävlat.

Det andra som är synd är att jag antagligen inte kommer att hinna ta mig upp till stugan innan vi ska till Borlänge vilket kanske är bra för annars blir det först 125 mils bilfärd och sedan några dagar senare blir det ytterligare 70 mil och efter det 70 mil igen. Njae, det är inte så lockande. Det hade kunnat gå att ta tåg till Borlänge, men helst inte själv. Usch, tänk att försöka hitta överallt helt själv. Nix!

Så jag skulle bara höra.. det är inte någon som är sugen på att hänga med till Peace & Love? :)



Kommentarer
Postat av: J

önskar att din blogg hade en gilla-knapp så jag kunde gilla detta inlägg! :D (nej jag är inte övertagg)

2011-04-06 @ 18:02:31
Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



MVH LadyYasmine

2011-04-07 @ 12:28:55
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Jealicious

Haha, kanske borde fixa det xD

2011-04-09 @ 16:24:28
URL: http://jealicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0