Mr Nobody

Jag måste bara tipsa om en bra men väldigt komplicerad film. Mr Nobody heter den och Jared Leto (Grrr) spelar huvudrollen Nemo, vadå sött namn, haha! Jag tänker inte riktigt beskriva filmen för den är väldigt svår att beskriva samtidigt som att den är rätt lång. Även fast man kan tycka att filmen är långtråkig och helt störd, så finns det ändå en viss charm. Jag vet inte om det är för att Jared är med i den. Jag är definitivt inte van vid att se honom som skådespelare, utan mer som en sångare i ett jävligt bra band.

Om jag hade fått sätta betyg på filmen så hade det nog blivit 3 J. Men eftersom hunken Jared är med i den så får den:





Den finns att hitta på tankafetast, så ladda hem den och bara njut av Nemo Nobody's historia och karaktärer.




Dreggel på honom alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0