Leto

Min framtidsvision är klar! Jag skall flytta till USA för att bli tillsammans med Robert Pattinson, men det visste ni redan ju efter många års tjat. Efter att ha varit tillsammans med Robert kommer jag sedan att ta en trip till Australien för att dejta Craig Horner från Legend of The Seeker. När jag väl är i Australien kommer jag att hinna dejta Ryan Kwanten från True Blood. Jag menar, det är ju lika bra att passa på när man väl är på samma ställe. Jag åker sedan tillbaka till USA för att hänga lite med Taylor Lautner men efter ett tag kommer jag att träffa hunken Jared Leto som jag kommer att inleda ett förhållande med. Jag gillar ju äldre killar om man nu ska titta på Johnny Depp! Oh, Johnny Depp.. mums!

Jag har kommit på hur jädrigt snygg Jared är för att vara 39 år gammal. Hallå, han är 39 år! Det är inte möjligt. Ungefär som att Alexander Skarsgård är 34 år gammal.. han ser ju ut att vara typ 28. Inte nog med att Jared är 39 år gammal och klär sig ungdomligt med att ibland färga håret i roliga färger så sjunger han ju hur bra som helst. Jared Leto in my heart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0