Ett steg närmre

Snart är det dags. På ett sätt är det overkligt men på ett annat sätt vill man bara ha det överstökat och slippa vänta på skiten. Sjukskrivningsperioden kommer att vara tuff, smärtsam (man kan ju hoppas att den inte blir det) men ändå avkopplande. Jag behöver "semester", då min kropp inte vill göra någonting. Tror att det har med klimatet att göra och att jag inte rör på mig. Jag har börjat dansa lite i Evves produktion, får väl se hur det går eftersom jag inte kan dansa under den tid jag är sjukskriven. Så det blir att lära sig alla koreografier och annat på ungefär sex träningar.

Många har någon gång i sitt liv en svacka eller en dal ner då man mår som sämst. Man försöker att vara positiv och tack vare vännerna blir man det. Men när man sitter själv är det svårt att själv försöka pigga upp en. Jag hoppas att min "depression" går över efter sjukskrivningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0