Placera tavlor var som helst på väggen

Jag vet inte om det här har skrivits innan bland fusksidor för detta chockade mig när jag byggde ett hus. Jag kunde helt plötsligt när jag scrollade med musen och skulle placera en tavla på en vägg göra så att den kom långt upp på väggen eller långt ner. Jag kunde även sätta två tavlor under varandra med hjälp av denna funktion.

Såhär gjorde jag:

1. Jag skrev koden moveObjects on. Det är viktigt att koden är precis likadan som jag skriver den här.

2. Efter det tar du en tavla och ska sätta den mot en vägg. Då scrollar du med scrollern på din mus (vet inte huir det fungerar om man inte har en scroller) och då sert man en liten pil som kommer upp som visar upp eller ner.

3. Om du scrollar upp kommer det en pil uppåt (tror jag) och tavlan flyttar sig uppåt, och sen samma sak gäller om du vill placera den neråt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

- Jag hittade den! Tack, ändå... ;)

2011-03-28 @ 15:36:29
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0