22/8

Idag är det sex månader sedan jag och Semir blev tillsammans. Vi har hunnit med mycket under detta halvår och det känns så konstigt att säga att et redan har gått sex månader. Jag har aldrig förr haft ett sånt här långt förhållande tidigare, och inte heller ett sådant här bra förhållande.

Under dessa sex månader har vi hunnit:

Göra en dansduett tillsammans med varandra.

Bo samboliv först i fem dagar i mars, sedan två veckor i juli och nyss tre veckor i augusti.

Ha en minisemester tillsammans i min sommarstuga i Norrland, två gånger faktiskt!

Skicka underbara kärleks-sms till varandra som fått båda två att gråta.

Detta var bara lite av så mycket vi hunnit med under ett halvår. Ack så kär jag är. Det är nästan så att hjärtat hoppar ut ur mitt bröst för att ta några danssteg på golvet. Jag älskar dig baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0