30/8

Sitter ensam i sängen i Semirs hus och Tor har precis slått sin hammare ett flertal gånger. Åska för mig är inget jag är superrädd för, om jag inte är utomhus, då får jag panik, eller om jag är ensam. Jag kan tycka det är rätt mysigt med åska faktiskt på kvällar/nätter då man kan gosa tillsammans med den man älskar. Men nej, på dagarna funkar det inte.. man blir så distraherad och iallafall jag vågar inte ta mig någonstans då.
 
Hanna och Emil ska flytta till hus, så jag och Semir var där i tisdags och checkade läget. Det kommer verkligen bli superfint när de får ordning på allting. Det är mycket som ska fixas och donas, men en del saker får man lägga åt sidan tills ekonomin och orken är stabil.
 
Jag saknar också att spela Sims. Nu när man ser Hanna och Emil pyssla på ett hus, blir man själv sugen på det. Men kanske inte att själv bo i ett hus och dona, utan jag nöjer mig med Sims sålänge. Vi har pratat om att ta hit min dator, eftersom jag alltid är hos Semir, och sover alltid här. Jag använder den inte hemma ju, inte ens när jag är hemma. Vi båda två håller på att bygga vårt drömhus, ja geeky, jag vet.. men ändå riktigt kul att man kan göra något sånt tillsammans med varandra.
 
Nej, nu får jag be till Gud, Tor eller någon annan att det ska sluta åska, eller iallafall dra iväg och att regnet ska sluta ösa så jag kommer hem någongång.

Kommentarer
Postat av: SANDIS - tro på dig själv.

hej fin blogg du har! :)

2012-08-30 @ 22:20:42
URL: http://saaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0