Ladda ner till ditt Sims

Om man som mig älskar att bygga och inreda i Sims så kanske man känner att man vill ha lite snyggare möbler. Jag är sån som måste ha nerladdat till Sims, dvs hår, smycken, möbler, kläder, hus ja allt faktiskt.
Jag har två sidor som jag använder mycket när jag ska ladda ner något. På båda två behöver du vara medlem, men det är inget svårt och det är 100% gratis att bli det.
 
www.livingsims.net
 
Detta är en sida som jag älskar då du kan gå in i forumet och därefter klicka dig vidare och få en kategoriserad lista med olika nerladdningar. Till exempel Kitchen, om du klickar in där kommer du få se olika kök och under bilderna kommer där finnas länkar till den hemsida som du kan ladda ner köket från. Alla möbler/sets är inte gratis, och på vissa hemsidor så vill inte nerladdningarna fungera, inte när jag har försökt iallafall. Men där finns mycket snyggt ändå man kan hitta.
 
www.thesimsresource.com
 
Denna sidan är det lättast att ladda ner från du då går in under downloads och sedan väljer sims 3. Därefter kommer du kunna välja exakt vad du vill ladda ner, om det är simmar, kläder, hår, möbler eller hela sets. Dessa har alltid fungerat för mig när jag har laddat ner något från denna sida.
 
Ett tips!
 
Ibland när du laddar ner hus, alltså lots från någon sida till exempel från någon av de jag har skrivit ovanför så får man om man väljer redan möblerade hus, mycket möbler, och många gånger så är det möbler som kostar pengar egentligen om du skulle laddat ner det för hand.
 
 

Kommentarer
Postat av: SANDIS - tro på dig själv.

sv: vsg! allt bra?

2012-08-31 @ 15:51:48
URL: http://saaandis.blogg.se
Postat av: SANDIS - tro på dig själv.

sv: åhh men vad roligt! jag ska dra (en cykel tur) till stallet snart så det blir gjort. sen kommer farmor, Chell (farmors nya), mormor, och min kompis Julie kommer.

Svar: Jaså? Det låter som en mysig dag :)
Jealicious

2012-08-31 @ 16:08:31
URL: http://saaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0