Humor när man är sjuk

Det är väldigt längesedan jag hade halsfluss sist. Jag tror till och med att det är så längesedan att jag gick i åttan och hade något liknande fast ännu värre - körtelfeber. Då var jag lindrigt sjuk och gick till doktorn på fredagen, var sjuk över helgen och kom tillbaka till skolan redan på måndagen eller tisdagen. När man har körtelfeber så är alla körtlar i kroppen svullna vilket betyder att man inte får anstränga sig på åtta veckor. Alltså är man "sjuk" i åtta veckor för det finns ingen medicin till detta. Om man anstränger sig när man har körtelfeber kan man få inre blödningar, så hela min värld rasade samman när jag hade det då jag tränade som mest i gymnastiken. Tänk er det, träningsnarkoman och inte fick träna på åtta veckor.. kul!
Iallafall så börjar jag redan känna mig som en människa igen och har knappt ont i halsen idag, och då har jag bara ätit pencilin i lite mer än 24 timmar.. thank god för kåvepenin ungefär.
När man är sjuk så gör man inte så mycket, för att man inte orkar det, men idag har jag pluggat minsann och da, plus hittade dessa roliga bilderna då någon har klippt ut ansiktena på Jacob, Bella och Edward och istället satt in Jared, Shannon och Tomo från 30 seconds to Mars. Love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0