Shopping

Idag har jag varit i stan och shoppat lite kläder som jag kände att jag kunde behöva nu. Det blev bland annat den stickade tröjan som jag la upp för ett par dagar sedan som ligger i inlägget under detta. Köpte även ett par byxor som är blåa, hmm aa, tänka sig att inte jag köper svart. Jag köpte även en jättestor och mysig scarf på Cubus med lite stjärnor på som jag ska götta in mig i nu när det är kallt. Och kanske det bästa köpet av allt var en ny matlåda med inbyggd frysklamp i locket. Det räcker att man lägger locket i frysen i 10 minuter och så håller den i 7 timmar, och man slipper klonka på matsäcken. Den är sjukt smart och finns i två storlekar och en massa fina färger. Jag valde rosa och turkos!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0