Härlig helg

I fredags firade jag och min fina pöjk 1 år tillsammans. Det har gått så otroligt fort att man inte har hängt med nästan. Vi firade vår dag genom att Semir jobbade.. haha, skoja.. men efter han jobbat klart åt vi på Martini (Mums för deras fläskfiléplanka) och sedan vidare hem för att mysa lite. Jag fick två berlocker av honom till mitt Thomas Sabo armband. En fyrklöver och ett S och tillbaka fick han ett trådlöst gaming-headset som han blev överlycklig av.
 
Vid ca kvart över 9 på kvällen tog vi bilen och körde till Klippan.. det vankades lan då Philip hade det som projektarbete. Upp med datorn och allt därtill och började sitta och spela lite. Sammanlagt var det ca 40-45 personer där och jag var enda tjej. Efter att ha sovit i 4 underbara timmar natten mellan fredagen och lördagen, då folk antagligen inte visste hur man använde Skype då de satt och skrek till varandra högt som f*n även fast de satt typ två meter från varandra. Lördagen bestod av en LOL-turnering som tog 13 timmar!! Det resulterade till att jag och Semir gick och la oss kl. 12 på natten då vi båda höll på att dö av trötthet.
 
På söndagen var det städa, städa och städa. Vi hade varit på Philips gymnasieskola i kafeterian, och den var ganska stor.. så det var mycket att städa. Hur kan man skräpa ner så mycket att man fyller, jag tror det var 4 och en halv soppåse på två dagar? Iallafall hade vi det superkul när det bara var vi i Crewet som var kvar för städningen. Vi fick till och med uppleva lapdances i Borat-kostym.. lovely.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0