Videor som berör

Musik berör, det kan nog alla hålla med om. Men jag bara älskar när man hittar de små guldkornen i vaskningen då musikvideor också berör. Har flera uppbunkrade, believe me, men lägger upp dessa två som körs stenhårt just nu på datorn min. Rihanna, vår lilla sångfågel med mååånga hitar i ryggsäcken sätter en sådan klockren låt som den här, och videon är helt amazing även fast det kanske inte händer så överdrivet mycket. Men känslorna som uppstår är obeskrivliga.
 
Muse, mina fantastiska män, one day I will marry you, haha! De stod ju för OS låten förra året och den här videon är bara wow. Alltså varje gång jag ser den börjar jag nästan gråta. Vilka känslor där finns, styrka, passion, drivkraft ja you name it. Se och njut.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0