Senaste tiden

Sådär ja, då var både julafton och nyår avklarat. Har haft det supermysigt nu dessa två veckor, dock dragit på mig förkylning, hosta och en massa snor. Mmm, snor. Iallafall fick jag fina paket på julafton.. jag måste ha varit snäll i år. Det bästa paketet var nog en ögonskuggspalett med 88 färger som jag bara älskar. Trodde inte att jag skulle få den, men jodå. Har bara använt den en gång och det var på nyår, i en guldig ton som glittrade så härligt.
 
Nyår spenderades hemma hos Hanna och Emil då det bjöds på tre-rätters som var fantastiskt gott. Kvällen var mycket händelserik men inte med så mycket dans dock. Men men, jag tar väl igen det senare. Vid tolvslaget lyckades jag se tre raketer och var sedan upptagen med att kyssa min finis. Men jag lyckades ta fem fräcka kort på raketerna med kameran samtidigt som jag kysste Semir. Det kallar jag minsann och da för multitasking. Är lite nöjd där faktiskt.
 
Nu den kommande veckan eller tre ska jag bara ta det lugnt. Har några knasiga vita prickar i halsen utan att ha halsont?! Vi får väl hoppas att det inte är något allvarligt iallafall. Men detta kan vara den första gången på ett år som jag faktiskt lägger pengar på vårdcentralen för en god sak utan att gå dit och faktiskt veta att man har halsfluss men ändå måste betala 280 kronor för att få ett bekräftande från en läkare att "ja du har halsfluss".
Men men, nu ska jag återgå till att inte göra direkt någonting och ladda upp för både bio och utgång imorgon.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0