Vad hände?!

Jag kommer ihåg när jag tittade supermycket på Disney Channel, när det precis hade kommit. Där var så många bra program som man längtade efter. Speciellt That´s So Raven. Gud vad jag älskade det. Var tvungen att hämta hem avsnitten för att titta igen och det var verkligen det bästa programmet med hästlängder. Sedan började Hannah Montana. Efter det kom det en massa andra knäppa tråkiga program som var icke-tecknat och hela Disney Channel, enligt mig, förstördes. Det var då jag slutade titta. Nu när man råkar slå på Disney Channel är det bara en massa "high-school" program med dåliga skådespelare, dålig handling som visas där som även är dubbat. Allt är dubbat nu för tiden.
 
Vad hände med världen egentligen? När jag var ung fanns där bra tecknade bra program med svensk tal så som Rasten, älskade det också. Varför ska man ha reality-serier med dubbat tal där allas röster är med i exakt alla program. Plus dem låter hur fåniga som helst. Nej, när jag får barn ska de lugnt få se Rasten, Quack Pack, Hos Musse och Kim Possible. Am I right?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0