Primark

 
Jag har varit i London en gång i mitt liv vilket var för två år sedan. Då gick vi till ett ställe som heter Primark vilket är ungefär Londons Ullared fast med kläder i samma stil som Bik Bok, Gina Tricot och H&M. Nu i helgen ska mina föräldrar till London, och jag har varit inne och tittat lite smått på Primarks hemsida. Det dumma med dem är att de inte visar kläderna typ, de visar bara några stycken. Men de hade iallafall lagt ut en länk till Marie Claires hemsida eftersom de har skapat en egen kollektion typ. Gosh vad där är många snygga plagg, väldigt mycket bohemian/aztec vilket är hur snyggt som helst. Kolla bara väskan, japp.. it´s a keeper, så jag ska försöka flörta med mina föräldrar litta för att kanske få något från Primark.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0